YIT jälleen mukana rakennusalan omassa ”Slushissa”

YIT OYJ Lehdistötiedote 28.11.2017 klo 10:00

ReCoTech logo horizontal pos slogan v1

Kiinteistö- ja rakennusala sekä kasvuyritykset kohtaavat toista kertaa järjestettävässä RecoTech-tapahtumassa Messukeskuksessa.

YIT osallistuu marraskuun 30. päivänä Slushin viralliseen rinnakkaistapahtumaan ReCoTechiin. ReCoTech-tapahtumassa kiinteistö- ja rakennusala (KIRA) hakee uusia ideoita ja kumppanuuksia tuomalla yhteen startupit sekä rakennetun ympäristön kärkitoimijat.

”Nopeasti kehittyvä markkinaympäristö, urbanisaatio ja digitalisaatio haastavat rakennusalan yrityksiäkin uudistamaan toimintatapojaan. Alan edelläkävijänä haluamme olla mukana kehittämässä rakentamisen osaamista yhdessä vanhojen, mutta myös uusien idearikkaiden kumppaneiden kanssa. Viime vuonna tapasimme lukuisia mielenkiintoisia start-up-yrityksiä ja odotamme samaa tämän vuoden tilaisuudelta”, kertoo YIT:n kehitys- ja markkinointijohtaja Timo Räikkönen.

ReCoTechin rakennettuun ympäristöön ja uusiin innovaatioihin liittyvään ohjelmaan kuuluu aamiaisseminaari, joka koostuu puheenvuoroista alan tulevaisuuden visioista ja etukäteen buukattuja SpeedMeet-pikatapaamisia. Pikatapaamisissa kasvuyritysten edustajille on mahdollisuus esitellä toimintaansa yrityksille ja keskustella heidän kanssaan mahdollisista yhteistyökuvioista. Start-upit voivat varata tapaamisaikoja haluamiensa yritysten kanssa RecoTechin verkkosivuilta.

Tapahtuma järjestetään Messukeskuksessa, ja sen järjestävät RAKLI, Green Building Council Finland, HESA-SAFA ja Newsec Oy.

Lisätietoja tapahtumasta: www.recotech.fi

Timo Räikkönen, kehitys- ja markkinointijohtaja, YIT Rakennus Oy, puh. 040 515 2231, timo.raikkonen@yit.fi

Hanna Malmivaara, viestintäjohtaja, YIT Oyj, puh. 040 561 6568, hanna.malmivaara@yit.fi

YIT luo parempaa elinympäristöä kehittämällä ja rakentamalla asuntoja, toimitiloja, infrastruktuuria sekä kokonaisia alueita. Visionamme on tuoda enemmän elämää kestäviin kaupunkeihin. Haluamme erottautua välittämällä aidosti asiakkaista, näkemyksellisellä kaupunkikehityksellä, sitoutuneella projektien toteuttamisella ja innostavalla tavalla johtaa. Kasvumoottorinamme toimii kaupunkien kehittäminen kumppaneita osallistaen. Toiminta-alueemme kattaa Suomen, Venäjän, Baltian maat, Tšekin, Slovakian ja Puolan. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli lähes 1,8 miljardia euroa, ja työllistämme noin 5 300 henkilöä. Osakkeemme noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä. www.yitgroup.com/fi